ده خودرویی که بیشترین پیشرفت را در طول زمان داشتند
 

۱۰) نیسان GT-R

 

Nissan GT-R

Nissan GT-R


مدل اسکای‌لاین GT-R اولیه، خودرویی سبک‌وزن و یک سدان یا کوپه‌ی آرام و متین بود. با این حال، جانشین کنونی وی یکی از سوپرماشین‌های مسابقه در سطح جهانی است.

 

۹) هوندا سیویک

 

Honda Civic

Honda Civic


خودرویی که ابتدا به صورت یک مدل ارزان‌قیمت و با تولید آلودگی بالا شروع کرد، در امتداد مسیر پیشرفت خود، به یک خودروی با شخصیت و در عین حال، با سرعت و هیجان، تبدیل شده است. سیویک تیپ R یکی از بهترین خودروهای مدرن کلاسیک هاچ‌بک است.

 

۸) فورد F-150

 

Ford F-150

Ford F-150


مدل F-150 در ششمین نسل از خودروهای سری F رونمایی شد. چیزی که در ابتدا از این مدل انتظار می‌رفت، صرفاً یک خودروی کشنده قابل‌اطمینان بود. هیچ‌کس تصور نمی‌کرد که روزی این مدل، پرفروش‌ترین خودروی فورد شود.

 

۷) شورولت کوروت

 

Chevrolet Corvette

Chevrolet Corvette


توضیح پیشرفت این خودرو را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: این مدل از روز اول زیبایی خود را داشت، روز دوم سرعت گرفت و در روز هفتم، درخشید.

 

۶) پورشه ۹۱۱

 

Porsche 911

Porsche 911


۹۱۱های اولیه، بسیار زیبا بودند، ولی قصد جان شما را داشتند. ۹۱۱‌ های کنونی، زیبا هستند و در عین حال، بیشتر از آن‌چه تصورش را بکنید، می‌توانند سرعت بگیرند. پنجاه سال «آلمانی» طول کشیده تا چنین خودروی بی‌نظیری وارد بازار شود.

 

۵) فورد فوکوس (امریکا)

 

Ford Focus

Ford Focus


فوکوس اروپایی، همیشه کیفیت خوبی داشته است. در واقع اولین نسل از آن‌ها، تا مدت‌ها، یکی از محبوب‌ترین‌ها بودند. از طرف دیگر، ورژن امریکای شمالی، نیز در رقابت حضور داشت که اوایل وضعیت خوشایندی نداشت؛ امّا امروز، وضعیت به گونه‌ای دیگر رقم خورده است.

 

۴) جیپ رنگلر

 

Jeep Wrangler

Jeep Wrangler


اوّلی، خودرویی است که با آن به عملیات جنگی می‌روید؛ ولی دومی چیزی است که می‌توانید همه‌روزه با آرامش و آسودگی، با آن زندگی کنید.

 

۳) کیا اسپورتیج

 

Kia Sportage

Kia Sportage


صنعت خودروسازی کره، همان روندی را طی کرد که ژاپنی‌ها در دهه هشتاد انجام داده بودند؛ البته با کمک کشورهای دیگر، این روند، شتاب بسیار بیشتری داشت و نتایج خارق‌العاده‌ای رقم زد.

 

۲) شوی سونیک

 

Chevy Sonic

Chevy Sonic


سونیک که نام اولیه آن «آویو» بوده، قرار بود به عنوان خودروی ارزان قیمت اقتصادی در بازار حاضر شود. با این حال، شورلت، آن‌قدر بر روی این مدل کار کرده است که امروزه تبدیل به یکی از گزینه‌های خوب برای خرید شده است.

 

۱) هیوندای سوناتا

 

Hyundai Sonata

Hyundai Sonata


خودروهای کره‌ای در این لیست، حضور چشم‌گیری دارند ولی در این بین، سوناتا پیشرفت قابل‌ملاحظه‌ای داشته است. چیزی که در ابتدا تقلیدی جز به جز از خودروهای ژاپنی‌ و اروپایی‌ بود، می رود تا تبدیل به خودرویی شود که ژاپنی ها و اروپایی ها را به وحشت می اندازد!

 

موضوعی که در این میان جلب توجه می‌کند، حضور کشور کره جنوبی در جایگاه قبلی ژاپن است. البته در این میان، چینی‌ها نیز غافل ننشسته‌اند و باید منتظر ماند و دید که آیا چین می‌تواند یک «کره جنوبی» جدید در دنیای خودرو شود یا خیر.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 437
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 979
بازدید ماه : 13166
بازدید کل : 462880
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2